[1] زارعی، عظیم؛ شرفی، وحید؛ زنگیان، سمیه. (1394). "بررسی تأثیر بازاریابی چریکی و مسئولیتهای اجتماعی شرکتهای بیمه بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مزیتهای کارکردی برند و قابلیت اعتبار". پژوهشنامه بیمه، 30(4): 85-104.
[2] ملکزاده، غلامرضا. (1385). "بازاریابی فناوری و تجاریسازی نتایج پژوهشها". فصلنامه رشد فناوری. 2(12): 1-10.
[3] نمکیان کهریزی، امید علی. (1398). "تأثیر قابلیتهای ضروری بازاریابی بر عملکرد شرکتهای دانشبنیان". فصلنامه رشد فناوری، 3(63): 42-49.
[4] طالب پور، مهدی؛ خرسندی فرد، مجید. (1397). "مقایسه اثربخشی پیام تبلیغاتی چریکی و غیر چریکی در مصرفکنندههای نوشابههای انرژیزای ورزشی (ردبول و بلک انرژی)". مجله مدیریت برند، 5(3): 171-198.
[5] بیگ زاده، امیرحسین؛ عسکری، احمد؛ نعامی، عبدالله؛ روستا، علیرضا. (1398). "ارائه الگوی بومی بازاریابی پارتیزانی در کسبوکارهای کوچک و متوسط نوپا در ایران مبتنی بر تئوری رفتار اطلاعاتی شرکتها". مجله تعامل انسان و اطلاعات، 6(4): 50-64.
[6] یگانه شکری، گلناز؛ مظفری، محمدمهدی. (1396). "بررسی بازاریابی چریکی و نقش آن در اقتصاد مقاومتی". اولین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران، کرج، موسسه آموزش عالی علامه خویی و موسسه آموزش عالی معراج.
[7] برومند، الهام. (1392). "بررسی نقش واسط رفتار بازاریابی کارآفرینانه در تأثیر تفکر کارآفرینانه بر عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: صنایع کوچک شهرستان مشهد)". پایان نامه کارشناسی ارشد، مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد.
[8] احمدی، شهروز؛ نایبزاده، شهناز؛ حاتمینسب، سیدحسن. (1400). "شناسایی، دستهبندی و رتبهبندی معیارهای عملکرد بازاریابی در صنعت مد و پوشاک با استفاده از روش کیو". علوم و فناوری نساجی و پوشاک، 10(4): 23-52.
[9] محمدی، وحید؛ اکرامی، احسان؛ محمدی، حامد؛ مرادحسینی، مریم. (1399). "شناسایی عوامل مؤثر بر صنعت مد و لباس با رویکرد پایداری محیط زیست". مجله علوم و فناوری نساجی و پوشاک، 9(1): 21-29.
[10] میرکزاده، علی؛ بهرامی، میثم. (1390). "راهبرد بازار جاویژه (کلید بازاریابی کارآفرینانه پایدار در بخش کشاورزی)". مقاله علمی، ۱۸(33): 28-34.
[11] جامی، سحر؛ نسیمی، محمدعلی؛ صلواتی، شهرام. (1402). "طراحی الگوی اثرگذاری تبلیغات شبکههای اجتماعی در صنعت پوشاک داخلی (رویکرد کیفی تئوری داده بنیاد)." علوم و فناوری نساجی و پوشاک، 12 (3)، 17-31.
[12] Baltes. G. & Leibing, I. (2008). Guerrilla Marketing for Information Service. New Library world, 109(2/1): 55-46.
[13] Van den Putte, B. (2009). What matters most in advertising campaigns: The relative effect of media expenditure and message content strategy. Int. J. Advertising, 28: 669-690.
[14] Paksoy, T. & Chang, Ch-T. (2010). Revised multi-choice goal programming for multi-period, multi-stage inventory-controlled supply chain model with popup stores in Guerrilla marketing. Original Research Article, 34(11).
[15] Levinson. J. C., & Steve. S. (2009). Marketing de Guerrilla, Morgan James Publishing, LLC.
[16] Tam, D. D. & Khuong, M. N. (2015). Effects of Guerilla Marketing on Gen Y's Purchase Intention: A Study in Ho Chi Minh City. International Journal of Trade, Economics and Finance, 6(4): 191-198.
[17] شهریاری، شادی؛ حقشناس کاشانی، فریده. (1401). "تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکههای اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران". مدیریت بازاریابی، 17(54): 1-23.
[18] کائینی، امیرعباس؛ میرزایی، فاطمه. (1400). "بررسی عوامل بازاریابی چریکی بر قصد تبلیغات شفاهی با در نظر گرفتن نقش میانجیگری اعتبار پیام. (موردمطالعه: مصرفکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در شهر تهران)". کنکاش مدیریت و حسابداری، 3(19)، 192-210.
[19] ولی پور، محمد؛ قربانی، مریم. (1400). "بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر پایداری شرکتهای بیمه با تأکید بر نقش متغیرهای وفاداری مشتری و ارزش ویژه برند". رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، 67، 46-65.
[20] سیده سمیه، قربی؛ قاسمی نامقی، محمد. (1398). "بررسی تأثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی (موردمطالعه: مشتریان فروشگاههای افق کوروش شهر مشهد)". مدیریت بازاریابی، 14(44): 61-72.
[21] Parilti. N., & Spahic. D. (2019). The impact of guerilla marketing practices on consumer attitude and comparison with traditional marketing communication: a practice. Journal of Banking and Financial Research, 6(1).
[22] Larbi.B. M., Amel. B. & Asma. Y. (2018). The role of guerilla marketing in increasing the competitive of small and medium industries. Proceedings of 182nd The IIER International Conference, Cairo, Egypt, 12th-13t.
[23] باقری قره بلاغ، هوشمند؛ ملکی مین باش، مرتضی؛ فیض، داوود؛ آذر، عادل؛ زارعی، عظیم. (1400). تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان پوشاک مد. چشمانداز مدیریت بازرگانی، 20 (45)، 13-38.
[24] حیدری، رضا؛ دهقان قهفرخی، امین؛ مودی، داود؛ کمالی، محمد. (1401). بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران. مدیریت ورزشی، 14(1): 217-234.
[25] احمدی، شهروز؛ نایب زاده، شهناز؛ حاتمی نسب، سیدحسن. (1400). شناسایی، دستهبندی و رتبهبندی معیارهای عملکرد بازاریابی در صنعت مد و پوشاک. علوم و فناوری نساجی و پوشاک، 10 (4)، 23-52.
[26] کشکی، مونا؛ نایبزاده، شهناز؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل؛ حمدی، کریم. (1402). شناسایی ابعاد و مولفههای ابزارهای بازاریابی دیجیتال در استارت آپ های فعال در صنعت مد و پوشاک ایران. علوم و فناوری نساجی و پوشاک، انتشار آنلاین از تاریخ 01/ شهریور 1402.
[27] ولی پوری، افسانه؛ پورکاظمیان، هاجر. (1394). عوامل مؤثر در خرید پوشاک. علوم و فناوری نساجی و پوشاک، 5(1): 37-42.
[28] عادلی، امیدعلی؛ ملکی، محمدحسن؛ ریاضی، زهرا. (1401). شناسایی و رتبهبندی مهمترین علل تمایل مصرفکنندگان داخلی به خرید پوشاک خارجی-مطالعه موردی در استان قم. علوم و فناوری نساجی و پوشاک، 11(1): 28-46.
[29] داوری، علی؛ رضازاده، آرش. (1392). مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزار pls، جهاد دانشگاهی.
[30] حاجی صفی, امیر. (1396). "بررسی مولفه های بازاریابی چریکی در صنعت بیمه و تاثیرآن براستراتژی جذب مشتریان (مطالعه موردی شرکت بیمه پارسیان در استان تهران)". دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه، تهران، دانشگاه اسوه، دانشگاه تهران.
[31] تیموری، پرستو. (1397). "تأثیر بازاریابی چریکی بر آگاهی از برند و تصمیم خرید مصرفکنندگان) موردمطالعه: صنعت گیاهان دارویی سارو)"، پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بینالملل، موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند.
[32] Onurlubaş, E. (2017). A Research on the Determination of Consumer Perceptions Related to Guerrilla Marketing Methods: Sample of Izmir Province. Emerging Marketing Journal, 7(1): 30-40.
[33] Çalışkan, G. (2012). Incidence of Guerrilla Marketing Practices in Small and Medium Sized Turkish Exporters. European Journal of Economic and Political Studies, 5(1).
[34] صادقیان، فرزین؛ تقیپور، محمد. (1397). "بررسی تأثیر مدل بازاریابی چریکی بر بهبود عملکرد فروش خدمات در آموزشگاههای تهران"، پنجمین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی، بابلسر، دانشگاه بوعلی سینا همدان- شرکت پژوهشی طرود شمال- دانشگاه سیستان و بلوچستان-دانشگاه پیام نور مرکز یزد- شبکه پژوهشگران ایرانی.
[35] Seung. H., (Mark) Lee, K., Douglas. H., Shahin A. C. & Ksenia. S. (2017). Creating A Video33 Documentary as a tool for Reflection and Assessment: Capturing Guerilla Marketing In Action, Marketing Education Review.
[36] Levinson. J. C. (2007). Guerrilla Marketing, 4th Edition: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small Business. Houghton Mifflin Harcourt.
[37] Levinson. J. C., Mitch. M., & Mary. E. S. (2008). Guerilla Marketing on the Internet: The Definitive Guide from the Father of Guerilla Marketing. Entrepreneur Press.
[38] Hutter. K & Hoffmann. S. (2011). Guerrilla Marketing: The Nature of the Concept and Propositions for Further Research. Asian Journal of Marketing.
[39] Levinson. J. C., & Shane. G. (2010). Guerrilla Social Media Marketing: 100+ Weapons to Grow Your Online Influence Attract Customers, and Drive Profits. Entrepreneurial Media Inc.